دودی کردن چراغ عقب نیسان رونیز

دودی یا قرمز کردن چراغ، کدام بهتر است؟

در سال های اخیر مخصوصا در بین جوانان تغییر در ظاهر خودرو به دلیل علاقه به اسپرت کردن مانند پاشش مخمل، استفاده از تکنولوژی هیدروگرافیک در چاپ طرح و… افزایش پیدا کرده است. یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها دودی یا قرمز کردن چراغ عقب خودرو می باشد. این کار کاملا سلیقه ای بوده و هرکس متناسب با نیاز خود می تواند بخشی از چراغ یا به طور کامل رنگ آن را تغییر دهد. معمولا در ماشین های خارجی قسمت سفید چراغ دودی شده که تضاد زیبایی با قسمت قرمز چراغ ایجاد می کند. عده ای هم مانند محصولات سابق خانواده پژو کل چراغ را قرمز می کنند که آن هم زیبا است.

دودی کردن چراغ چیست؟

معمولا رنگ چراغ های فابریک کارخانه در وسایل نقلیه مانند: کامیون، اتوبوس، اتومبیل و موتور سیکلت برای قسمت عقب کاملا سفید بوده یا ترکیبی از رنگ سفید و قرمز می باشد. می توانید با دودی کردن  قسمتی یا به طور کامل رنگ شیشه بیرونی چراغ، زیبایی خودرو خود را افزایش دهید. همانطور که می دانید در بازار ایران بیشتر با نصب برچسب شیشه دودی این کار را انجام می دهند که بی کیفیت است. زیرا با فشار نازل آب کارواش به مرور کنده می شود و با نور خورشید کدر می شود.

چراغ عقب نیسان رونیز

تغییر رنگ چراغ عقب رونیز

قرمز کردن چراغ چیست؟

در این روش نیز مانند روش قبلی شیشه بیرونی چراغ عقب خودرو، موتور سیکلت و … با پاشش رنگ به قرمز تبدیل می شود. دوام رنگ مانند بدنه بوده و مقاومت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارد. همچنین قابلیت پولیش خوردن را نیز دارد.

چراغ اصلی ژوپیتر

کاسه چراغ اصلی ژوپیتر

چراغ عقب موتور ژوپیتر

تغییر رنگ چراغ عقب موتور ژوپیتر

چراغ عقب مزدا 3

تغییر رنگ چراغ عقب مزدا 3

روش کار به چه صورت است؟

1- سنباده و پولیش کردن رویه چراغ برای از بین بردن خط و خش

2- پاشش رنگ مشکی یا قرمز بر روی شیشه چراغ

3- بعد از خشک شدن رنگ، کیلر پاشیده می شود.

4- برای از بین بردن پوسته ها و یکدست شدن دوباره سنباده و پولیش می شود.